RunCzech odstartoval kampaň THEY LOVE ME HERE

Pořadatel vytrvaleckých závodů RunCzech představil novou kampaň s názvem THEY LOVE ME HERE, kterou komunikuje svůj dlouhodobý přístup ke všem běžcům. Na detailech pracoval kreativní tým RunCzech a americký reklamní stratég Richard Herstek. „Kampaň má vyjádřit náš respekt ke všem běžcům. Všichni bez rozdílu jsou pro nás na prvním místě,“ uvedl Carlo Capalbo, prezident organizačního výboru RunCzech.

„Každý, kdo má odvahu si nazout pár běžeckých bot, překonat se, sáhnout si na dno a jít do toho s námi, si zaslouží náš respekt. Zaslouží si naši podporu. A zaslouží si ty nejlepší zážitky ze závodů, jaké můžeme společně vytvořit. Ty nejlepší zážitky na světě,“ stojí mimo jiné v kampani, která říká, že běžci jsou hrdinové a mají je rádi úplně všude.

Kreativec Richard Herstek spolupracuje s RunCzech od roku 2017, vymyslel pro něj například heslo All Runners Are Beautiful. Kampaň odráží vize RunCzech pro sezónu 2023 i ty následující. „Proč jsou všichni běžci krásní? Mají odvahu. Bojují s živly a bolestí. Starají se o své zdraví. Běžci mají cíle, odhodlání a srdce,“ objevuje se také v kampani.

RunCzech v Česku pořádá prestižní mezinárodní závody jako například Prague International Marathon, Prague Half Marathon, Grand Prix, Pražskou štafetu nebo sérii Mattoni 1/2maraton v Olomouci, Karlových Varech, Českých Budějovicích a v Ústí nad Labem. Závody RunCzech jsou oceněny známkou kvality od World Athletic. Loni se jich účastnilo 95 tisíc běžců.